Balancepunkt metoden

Flot, rank og stærk – uden hård træning.

Til dig, der endelig vil knække koden til smidighed og balance i ryg, skuldre og nakke.

 

Jeg stod op med en gevaldig hovedpine… Jeg lavede øvelserne og de fik mig til at trække vejret helt ned i maven og hvad skete der? Wupti, hovedpinen forsvandt og jeg kunne med ro i sindet begynde dagen.
… jeg fandt ro inden i ved at trække vejret rigtigt og fik mere energi.
En dejlig selvkærlig måde at starte dagen på.

Heidi Kristensen

Balancepunktmetoden

Jeg har skabt Balancepunktmetoden for at du kan få succes med at gøre noget ved din holdning.

Det er metoden til dig, der har mål om at få det endnu bedre i din krop.

Genkender du en eller fra ting fra listen herunder, har du her muligheden for at gøre noget ordentligt ved det nu.

  • spænding og smerte i nakken
  • hovedpine
  • skulderproblemer
  • spænding under skulderbladet
  • træthed/smerte i leddet ved BH-stroppen

Ved du, hvordan du skal rette dig op, så der er balance?

Måske – jeg ved i hvertfald, hvordan jeg skal formidle det til dig, så du kan lære det

uden, du kommer til at lave nye spændinger

og på en måde,

der er let at gå til

Når pandemien har lukket svømmehal og træningscenter, og is og sne begrænser udendørs aktiviteter, så er det svært at få motion nok til sin gamle krop. Snart bliver man utidig, og man mærker forfaldet sætter ind. Så er det forbavsende, hvor meget Balancepunkt-øvelserne kan udrette. Ingen badutspring! Man står stille og roligt og udfører øvelserne. Alligevel føler man bagefter en varme og velvære i kroppen som efter længere fysisk aktivitet. Man trækker vejret dybere og fyldes af ny energi.

Leif Hansen

Med Balancepunktmetoden er din krop aktiv.

Der findes mig bekendt ikke noget, der kan gøre arbejdet bedre, end

kroppen selv

  • du forbedrer åndedrættet
  • du får massage indefra
  • dit nervesystem stimuleres
  • du forebygger diverse gener

Med alle disse fordele er det nærmest umuligt ikke at få mere energi og glæde

ved at være DIG!

 

Nu findes der selvfølgelig

ikke resultater uden at gøre arbejdet

Jeg underviser alle øvelserne på video og serverer en plan for, hvordan du sammensætter øvelserne til flere varianter af programmer, så du hver gang kommer hele vejen rundt.

Fra 6 til 16 minutter

det er da til at overkomme – ikke?

Alle øvelser laves stående (eller siddende) og du skal ingen andre redskaber bruge end dig selv og en væg til et par af dem.

De fleste kan laves på FÅ SEKUNDER med rigtig dejlig effekt!

Og jeg har ovenikøbet skrevet nogle tekster til dig om, hvordan du holder din motivation oppe.

Det handler om, hvordan du trækker dine ønsker for fremtiden ind i dit NU

hvordan er det at være dig, når du har det, som du gerne vil have det?

Jeg ønsker dig rigtig god fornøjelse med at opdage, hvad du kan med din krop, og hvad det gør ved dit humør, din energi og glæde ved at være DIG!

Balancepunktmetoden

Undervisning på video

Er du i tvivl om øvelserne er noget for dig, kan du kontakte mig for afklaring.

Kurset må ikke sættes i stedet for lægefaglig vedledning ved lidelser i bevægeapparatet.